W XXI wieku internet stał się czymś w rodzaju “tlenu”. Nie ma chyba osoby, która nie miałaby dostępu do sieci, trzeba przyznać. Każdy korzysta z internetu, ludzie oglądają filmy, niektórzy zarabiają, a jeszcze inny się reklamują. Reklama firmy w sieci stała się czymś powszechnie akceptowalnym coś jak reklama w telewizji. Na każdej stronie internetowej widnieją reklamy, ludzie są niemal nimi bombardowani. Niektóre uciążliwe i denerwujące, inne miłe i przyjemne dla oka. Firmy posiadają swoje strony internetowe, gdzie towary zazwyczaj się tańsze niż w sklepach stacjonarnych, prowadzą, mają zatrudnione osoby odpowiedzialne za marketing, za prowadzenie fanpage na Facebooku czy też profilu na Instagramie. Reklama w sieci stała się czymś naturalny, czymś codziennym i oczywistym. Z całą pewnością jeszcze kilka lat temu nikt nie przypuszczał, że internet będzie służył do tego czego służy. Sprzedaż, reklama, inwestycje. Tym właśnie jest internet w XXI wieku. Jest też masa cennych informacji lecz trzeba umieć je filtrować.